Arvomme

MIHIN USKOMME

  • Pitkäjänteinen toiminta on ainoaa kannattavaa toimintaa.
  • Tekemällä kaikkemme asiakkaan eteen ja ratkomalla asiakkaiden ongelmia saamme leipämme.
  • Kannattava toiminta syntyy 1) työntekijöiden 2) asiakkaiden 3) yrityksemme tyytyväisyydestä.
  • Tosissaan mutta ei totisena.

MIKSI USKOMME

Henkilökunnan tyytyväisyys heijastuu kaikkeen toimintaan – ennenkaikkea asiakkaille. Asiakkaiden tyytyväisyys tulee palvelusta, luottamuksesta sekä ennen kaikkea tuloksellisesta toiminnasta.

Periaate on yksinkertainen: jos asiakas uskoo meille tuhat euroa täytyy meidän poikia se kahdeksi. Käytäntö ei tietenkään ole yksinkertaista, mutta ohjenuora hyvä. Näin toimimalla saamme aikaan kannattavan liiketoiminnan, joka on pitkässä juoksussa kuitenkin kaiken edellytys. Yksinkertaista ja rehellistä.

MITEN TOIMIMME

Teemme paljon töitä, kontaktoimme ja yritämme kovaa. Rakennamme laadukkaasti, mutta nopeasti toimivia malleja asiakkaille ja asiakkaiden asiakkaille. Lahjakkuus yhdistettynä kovaan työntekoon on meidän valttimme. Meillä asiakas on yhteistyökumppani, johon panostamme. Meitä ohjaa ajatus parhaasta. Teemme työssä parhaamme tuoden esiin omat lahjakkuudet – koulutamme, kehitämme ja kehitymme. Se riittää.

Tarinoita

Mikko Ollikainen - ryysyistä rikkauksiin
Mikko Ollikainen

Helou. Mun nimi on Ollikaisen Mikko, ja kerron vähän myynnin näkökulmasta mitä on työskentely MarkkinointiAkatemiassa.

Jokainen firmahan mainostaa itseään näillä kuluneille termeillä; hyvä työilmapiiri, loistava palkkaus, iloiset työkaverit, tsemppaava porukka ja kaikki on aina TÄYDELLISTÄ. Sehän kuulostaa paperilla älyttömän hienolta, mutta totuus on monesti ihan toista.

Noilla edellämainituilla termeillä voisin kuvata myös MarkkinointiAkatemiassa työskentelyä, mutta kolikolla on aina kääntöpuoli. Myyntityössä menestyminen vaatii aina kovaa työtä, uskoa itseen ja omaan tekemiseen, sitkeyttä, sinnikkyyttä ja periksiantamattomuutta.

Vastapainoksi toimimalla näiden asioiden mukaisesti voi palkkapäivänä naureskella tienaavansa enemmän kuin kansanedustajat ja nähdä oikeasti oman työnsä jäljen. Keneltäkään ei kuitenkaan voi vaatia enempää kuin antamaan kaikkensa ja yrittämällä parhaansa – joskus se riittää, joskus taas ei.

Eväsrasian menestymiseen ja myyntityössä pärjäämiseen saat alan parhaan koulutuksen ja työkalujen kautta, mutta se on itsestäsi kiinni millaiset eväät rasiaan pakkaat.

Jenna Alanen - Suunnittelu, asiakaspalvelu, laskutus
Jenna Alanen

Aloitin MarkkinointiAkatemiassa vuonna 2013 mainossuunnittelijana. Aluksi firma oli hyvin miesvaltainen, mutta onneksi testosteronitasoa tasaamaan on saatu muutakin naisväkeä!

Työnkuvani on alusta saakka ollut laaja, käsittäen mainossuunnittelun lisäksi muun muasssa asiakaspalvelua ja laskutusta. Tasapainottelen asiakasrajapinnassa ja pyrinkin siihen, että asiakas saisi yritykseltämme parhaan mahdollisen palvelun.

Mainossunnittelun lisäksi tuotantotiimimme seuraa alan viimeisimpiä trendejä, jotta voimme hyödyntää niitä asiakkaidemme markkinoinnissa.

Rento ilmapiiri kuvaa paremmin kuin hyvin toimiston porukkaa - täällä pärjää, kun on pientä pilkettä silmäkulmassa. Työpäivät nopeasti kasvavassa yrityksessä ovat usein hektisiä, mutta sitäkin erilaisempia - tylsää päivää ei ole.

Rekrytointi

Haemme jatkuvasti joukkoomme osaavia ammattilaisia. Jätä siis meille avoin hakemus.